Saturday 31 December 2011

welcome 2012....n happy bday adik!

Posted by Norisah Lee at 09:06
Assalamualaikum...


dahhh masuk tahun baru..
umurku betambah lagi...
haih laa...runsing jadinya aku!
yerrr..serunsing hatiku mendengar dentuman mercun kat luar rumah tu hah..
nak aje aku sound budak2 tu suh main jauh2..
bukan apa...kang terjaga boboiboy ni kang..
mampuih aku takleh online sampai ke sudah
asal nampak aku bukak laptop aje..
mesti nak tengok angry bird...
coiii!
aku sesorang ni hah...anjer seperti biasa..
work on nite shift..
pergilah kekanda bekerja..
dinda rela ditinggalkan mlm2 begini
asalkan kekanda membawa pulang wang yang banyak untuk adinda.... panggggggg!
ahhhh..sakit pipi adinda tau!
tgh syok duk berbalas mesej new year kat fb td..
tiba2 ada mesej kat phone...
teeettt tettt..arakian mesejnya berbunyi begini
"eh..dah 1.1 ni...buatlah n3 birthday i kat blog u tu"
eehhhhhhhhh tak malunya muka u...
asiiiik nak enteprem blog i tau!
ok..ok...aku tipu..
aku tak jawab mcm tu pon sebenarnya...
oklahhh
selamat menyambut hari lahir yang ke 28 untuk adikku yang tesayang *ketahuilah bahawa diriku berada pada aras kegelian memuncak apabila menyebut namamu sebagai yang tersayang*...
pitammmmmmmmmmmm...............
oh ya..sebelum pitam lagi...ada ucapan..
semoga berbahagia hendaknya selama-lamanya..
dan semoga tahun ni dapat la hang beli ghumah sendiri!
























ehhhh....ni bukan dia lah....
ni anak dia!

1 comments:

Ms Echah on 18 February 2012 at 04:13 said...

saja jer kiter nk menyibuk kat sini.. wakakkaaa.. baru2 nak wat blog balik la...wakakakkaa echah join k.aishah... ngehhh99x

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting