Tuesday 13 December 2011

hormat la sikit...

Posted by Norisah Lee at 16:50
Assalamualaikum..


 haa..nampak gamba kat atas..
pagi ahad aritu kitaorg gi breakfast kat kedai ni
nak makan roti canai..
aku dah siap order semer..
datanglah mamat ni satu family
ada baby jugak dikendong oleh bininya..
duk sebelah kitaorg
isap rokok bekepul2
aku dah rimas dah..
ehh anak tekak aku dah merenyam nak sound..
laki aku tahan..jgn create scene katanya..
org lain nak makan..
daripada percakapannya mmg sah indonesian..
nak kata ko tak tau undang2..
mm ntahlah..mmg ya jugak kot...
tapi kalo ye pon tak tau..
takkan dari segi lojik ko tak leh pikir..
org nak makan roti canai
bukan nak makan asap rokok ko!
geram! habis satu batang..sambung satu batang lagik..
aku dah jeling2 kat dia..
tp dia buat muka selamba...
mcm takde apa2 yang belaku..
aku rasa kalo laki aku takde mmg aku dah gi sound mamat ni
n yang paling tak besnya....
anak aku duduk tak sampai 2 langkah jek dari mamat isap rokok ni...
asap rokok dia bekepul2 lalu kat meja kitaorg..
geram..sedih..rasa nak baling je piring kuah roti canai kat muka dia..
eh hover plak!
aku rasa patut tukar tajuk entry ni jadik
"roti sadin bawang perisa asap rokok"
ok tak???

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting