Thursday 22 December 2011

saya dan...

Posted by Norisah Lee at 20:11
Assalamualaikum..
haiii...saya umar..
meh sini saya ceritakan aktiviti-aktiviti terbaru saya..
*nampak norr mak saya dah kehabisan idea nak upadate blog*
ini ialah saya dan mak saya..
saya jadi snowman olok2 kat jusco
saya suka tgk pokok krismas yang lip lap lip lap tu
psttt...
mak saya tu tanak kasi org nampak dia gumuk so dia nyorok belakang saya...
hehehhhh ampun mak!
haa...ni pulak cousin saya maryam..
dah lama saya tak jumpa dia..
saya riiiindu bangat kat dia sb dia comel sgt!
dia tinggal kat miri sana sb ayah dia org miri..
ini saya dan bear saya..yg saya panggil baby
saya takley tido kalo takde baby ni..
buat mak saya hangeeennn satu badan! 
 ini saya dan komik kegemaran saya
walopon saya tak pandai baca lagi..
saya tetap akan pow mak saya utk beli komik tiap kali keluar
sebelum beli..selalunya mak saya akan betukar jadi harimau malaya dulu..ngerii seh!
tapi..saya tak kira...saya nak jugak
kalo tak dapat saya akan beguling2 kat dalam kedai
bila mak saya malu kat org ramai tgk saya beguling..dia belikanlah!
so...taktik saya bekesan!
ini ialah daddy saya. dia bapak yang paling cool dalam dunia...
dia jarang marah saya..tak mcm mak saya
selalunya dia ikut je kehendak saya
sebab tu saya suka lepak ngan daddy bebanding ngan mak
i love u so much daddy!
ini gambar latest saya dan rusa krismas..
saya comel..rusa pon comel....
 
dan kat bawah ni...
gamba saya baru lepas nangis
tgk la mata, idung n mulut semer merah..
saya kena tibai kaw-kaw ngan apak saya...
baru je tadi saya mention apak tak penah marah saya kan??
i'ts tru enaf la bro..ni kali petama daddy naik angin ngan saya
sebab saya humban lunch box sampai pecah kat jusco..
sebabnya saya nak main game yang ada slot card tu..
tapi apak ngan mak saya tak kasik..
jadi saya pecahkanlah lunch box yang mak saya baru beli tuuu..
mak saya meroyan kat situ jugek...
yang saya pelik..apak saya boleh backing mak saya plak kali ni..ishhhhhh cemana ni?
saya nangis sampai satu jusco dengar..
apak saya pon..apalagi PANNNGGGGG! bagi sebijik kat tgn saya..
perghhhh pedih siot!
saya meraung sekuat hati...
pastu dia pikul saya bawak masuk lam kete...
maka menangis la saya tesedu sedan sampai merah2 muka saya
begitulah kejadiannyaaa.....

1 comments:

suerynn.adie on 23 December 2011 at 05:12 said...

hhahaha kira deddy ko ok la pang tgn....
kak aina ko auntie blasah je hahahahhaha

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting