Monday 12 December 2011

cerita malam td

Posted by Norisah Lee at 16:42
Assalamualaikum..

Hari ni sampai opis lambat seminit..
gara-gara...

kronologi nya...

ptg semalam balik keje terus pegi kip mart beli bahan nak wat mi bandung
inilah hasilnya...
gila banyak mcm kan nak mkn 5 6 org
walhal 2 mulut je pon
umar just rasa2 jer..pedas katanya..
takpe esok aku tapau wat gi opis..
budak tak sabar nak makan..
sabarr umar..kita tgu apak ko balik jap lagi kul 9 baru mkn sama2
oh well...mithali sungguh!


kasik close up sikit!
ok..kul 9 apaknya sampai terus ngap ngap ngap...
done!
oh ya..lupa plak nak mention..sepanjang2 aku memasak tu..
aku adalah senggugut yang sangat hazab..
merengek2 perut nih..mcm diperah2
tp ku tahankan lagik..

dah kul 10..sakit yang tak tertahankan..memulas2..
sampai laki aku siap buatkan air penawar..
muahahaaaa..ada kena mengena ke??
pastu kunci jam nak bgn kul 6 esok n terus tidur..
lantaklah korang dua beranak kalo umar nak milk
pandai2lah korang..
sebelum tidur dah berkira2 esok bgn awal sikit nak panaskan mi bandung
zzzzzzzzzzzzzzzz

tiba2..
jam loceng pon berbunyi..teteteeteteeeeeeetttttttttttttt
arghhhhh..malasnyaaaa...
tapi kena bangun gak..
masuk bilik air...gosok gigi mandi
tiba2 rasa gelap semacam je kat luar rumah...
aku keluar pegi hall tgk jam
subhanallahhhhhhh...
baru pukul 3.10 pagi rupanya!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
sapa yang dah main2 aku nyer jam nihhhh??????????
*walopon aku tau soklan tu tak perlu ditanya*
sebab..tb2 aku tingat smlm boboiboy ada tanya aku apa fungsi benda bulat itam kat belakang jam tuuu..
mami..ini untuk apa?? masa tu aku  malas nak layan..aku ckp itu untuk pusing2 ejas time!
hambekk ko!

seb baik lom pakai baju kurung
so aku pon manafaatkanlah masa tidur yang masih berbaki 2 jam lebih tu....
penyudahnya...aku tersedar tgk jam 6.45...demmmmmm
ok.....panik!
dung dang dung dang aku besiap mcm kan nak pecah rumah tu
kerah laki aku keluarkan mi bandung dari peti ais..
bawak je opis tanpa panaskan dulu...
lantak!

meneruskan perjalanan ke opis mcm biasa...
mcm biasa maksudnya habis semua driver2 yang suka cilok2 dpn aku tu kena maki...
ok umar..ko tidur saja lam keta diam2
jgn ambek peduli apa yang ko dgr dari mulut mak ko okeh!!!

ok dah lambat..pegi finger tec dulu kat opis baru hantar umar ke taska..
sampai opis...
tgk jam dah 7.31 am...
tgh elok2 duk ejas jari..jam dah betukar jadi 7.32 am...
demmm lagi sekali...
moral of the story...arini wa lambat 2 minit ok!

3 comments:

suerynn.adie on 14 December 2011 at 18:15 said...

kelas ko jah sejak ad a3 beradik nie slalu upload gambo makanan kat belog... hua hua hua... cik kiah nak pegi singkapur this end of the month duduk kat the zone jb

Norisah Lee on 14 December 2011 at 19:12 said...

ishh the zone dah dekat sgt ngan umah mak..tak reti2 nak nyinggah??

suerynn.adie on 15 December 2011 at 07:36 said...

ko dtg la visit aku... aku tak drive pg tumpang hyder..... x dpt nk konvoi ngan depa deh kang keta aku ketinggalan

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting