Thursday 29 December 2011

good bye 2011!

Posted by Norisah Lee at 19:18
Assalamualaikum..

Just in case..esok lusa aku malas nak update blog..
this will be my last n3 for 2011..
pic takde kena mengena ok!
sorotan sepanjang tahun..
tahun ni xbyk perubahan yang berlaku..
x mcm 2010..
tahun ni aku bekerja je sepanjang tahun kat tempat yang sama
melakukan tugas2 yang sama..
ermmm tahun depan nak mintak tukar x???
hahaaa aku kan bangsa cepat boring...
bukannya boleh duk tempat yang sama lama2..
tak paham aku cemana daddy umar tu boleh keje kat company yg sama sampai 15 tahun...haru okeh!
kalo aku dah lama meroyan...
tp utk aku betukar mungkin tak la kot..
sebab keje kat sini environment bes..
walopon jauh sikit la dari rumah..
apa ada hal????
pejam celik dah nak masuk 2 tahun dah ulang alik..
syukur alhamdullillah..Allah melindungi perjalanan saya..
ehhh..tetiba jadi saya eh?? ahaksss

soooooo.........
sempena nak masuk ke umur 38 tahun ni...
*hai kertu dah rupanya*
marilah sama2 kita berubah ke arah yang lebih baik...
SBPA pon dah sain...tp idok la aku setuju nak bekojer sampai umur 60 tu...baik aku duk umah main ngan cucu lagi bess...
kalo ditawarkan opsyen pencen umur 40 pon..
aku lah org petama yang akan sain..
huh nampak nau pemal....!
jadi sementara bekerja ni...
tingkatkanlah prestasi sehabis boleh...
tinggalkan 2011 dengan seribu kenangan manis..
yang pahit buang kat lautan hindi..
takmo igt2 lagik..
welcome twenty twelve!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting