Wednesday 28 December 2011

ketulahan!

Posted by Norisah Lee at 23:18
Assalamualaikum...

hai lahhh..mlm td lepak ngan bff adipek...
ecewah..org ada bff..ko pon naaakkk jugakk...
kasik chan tua2 kertu feeling muda rumaja..muahaaaaa
geli ketiak i yuuu...
dia satu pemeli on d way nak ke USS Singapore
mlm tadi diaorg tido kat the zone stulang..
lepas meroger-roger kami 3 beranak pon pegilah ke the zone..
lepak kat starbuck..
aduh aduhh mak pestaim kata ko...
eh taaak 2nd taim oledi pegi situ...
tapi itu duluuuuuu kala punya cite
masa tu Umar pon tak kuor lagikk
aku punya la igtkan diaorg dah on d way balik dari USS..
rupanya arini baru nak masuk singapore...
mak punya berangan u ollss igtkan dapat ler sebijik mug USS ker..
huuh...nan hado laahhh....
udoh ler cekelat daim yang dibeli kat langkawi tu pon lupa di bawaknya...
ehhh..nak cite pasal kena tulah kan???
asik tebabas sajekkk
masa lepak tu dah kul 10 lebihh
hentam pulak pekena kopi kaw2 nihh..

kata si adipek mampoih kang x leh nak tido..
mak rilek jerrr...dengan belagaknya mak cakap..
takde maknanyaa...aku kalo nak tido aku tidooo jek..
tak kira pekena kopi banyak mana ponnn..
ya udahh dehhh...
pulangnya jam 12 mlm...
jam 3 pagi baru gue ketidurannn...
ya ampuuunnnnn...
coba loe pikirinnn..jam 5.30 aja gue harus bangun lagii
ehhh...kena tulah ke ni????
hahahahaaaaaaaaaa...bahana belagak!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting