Wednesday 21 December 2011

cerita umar lagi

Posted by Norisah Lee at 23:00
Assalamualaikum..


yeaahhhhh...
ko ada posing cenggini kat tgh2 alam?
mak ada u olllssss........
aku tak tau la
umar ni aku tgk dah mula mewarisi perangai aku sikit2..
ko suruh la dia pegi tegur sesapa or say hi to sesapa jer
nescaya dia akan pegi dengan jayanya..
tanpa perasaan bebelah bagi
sekarang ni aku dah tak susah nak beli apa2..
bagi jer duit kat dia
nti dia akan gi bayo
tp aku monitor gak la dari jauh..
selalunya cashier2 tu pulak mesti akan cakap..
alalaaaaa comeinya dia.. 
*muntah*
skg plak kalo aku bagi arahan suh buat apa2..
jawapan dia.....
BAIKLAH EMAK!!
haaaahaaaaaaa....kahkahkahhh
masa first time dia cakap tu..i gelak sampai guling2 u olss..
pengaruh dvd ok!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting