Sunday 19 February 2012

sedihnya citer ni

Posted by Norisah Lee at 22:41
Assalamualaikum
dah tgk citer hafalan shalat delisa?
gua punya feel telebih tgk citer ni
kena kutuk kaw2 ngan daddy
sb gua nangis sampai sedu sedan
hey...lu apa taw????
wa ada anak kecik tau...
cemana anak wa nak survive
kalo nyawa wa diambil Tuhan dulu??
ohhhh...
sesungguhnya Allah maha mengetahui..
apa yang ada di langit dan di bumi...
wallalweiiiiiiiiiii
ostajah nak beri salam lagi sekali ok..
assalamualaikum....




















ok...ok...sebenarnya nak citer pasal HSD ni
kenapa aku tersentuh sangat?
sebab banyak perkara dalam cerita ini
adalah impian aku yang tak kesampaian..
pertamanya......
adalah menjadi impian aku selama ini
untuk menjadi emak yang selembut ummu salamah
aku ingin bertutur kata selembut itu dengan anakku
namun aku masih belum mampu
tapi bukan beerti aku gagal...
insyallah...
keduanya....
teringin sangat supaya umar dapat menghafal surah2 seperti delisa
juga belom telaksana...
ketiganya..
ummu salamah bertudung setiap masa
walopon ketika tidur
gua masih tak mampuuuuu.........
keempat dan seterusnyaa....
gua lupa daaahhh
nanti wa sambung balik...


0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting