Thursday 23 February 2012

awan pelik...

Posted by Norisah Lee at 19:30
Assalamualaikum..

petang semalam i nampak awan yang sangat pelik
tapi cantik sesangat
masa tu dalam kete
cepat2 kuarkan camera nak snap
sampai sumer org yang kat tengah jalan pon kekaguman
meh layan gamba2 ni...
subhanallahhh cantiknya...
 masa i mula perasan ianya adalah begini....
daddy..daddy tengok tu..cantiknya awan
benti2 nak snap gamba nih 
kita zoom sikit
zoom lagik..cantik kan? aku cuak jugak masa ni
nak kiamat ke hapa ni???
heheehheee tau takut!
daddy cakap ada ufo tu kat atas awan tu...
wa waaa waaaa lawak ok! 
i follow
dan follow lagik..
kejap2 benti ambik gamba 
 sampai la dia ilang sendiri yang kaler2 tu...
see...dah takde dahhh 
tinggal bayang jerrr
ada lah dalam 15 minit je kot dia muncul...
petanda apakah itu??

4 comments:

suerynn.adie on 24 February 2012 at 21:33 said...

itewww mesti awan nano...

Norisah Lee on 25 February 2012 at 00:45 said...

bos aku cakap..itu fenomena ribut suria...cantik gila kan???

suerynn.adie on 25 February 2012 at 04:00 said...

cantikkkk tapi idok le aku penah menengok awan sebegitu
oopppsss lupa aku x de drebar
drebar diri sendiri sudah hohohoho

Unknown on 28 February 2012 at 19:22 said...

cantiknya......singgah sini dan dah folow...
folowlah saya pulak yer....salam kenal...

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting