Monday 13 February 2012

flu lagik

Posted by Norisah Lee at 16:57
Assalamualaikum..
masa on d way balik dari umah paklong aritu
daddy asik terbersin lam kete
dalam ati aku...abeslahhhh
virus2 ni merayap lam kete dah sah2 aku kena nanti
idung aku ni dah la jenis sensitip gile babess punya
daannnnnn.........
arini WA SELSEMA lagi ok!
mlm tadi stat...
tak sukanyaaaaaa....
tapi...wa punyala selalu sgt kena selsema...
siap dah standby benda alah ni..
so mlm tadi first time pakai...
ini lah dia....
heheheeeee...
rupanya u olsss....menatang ni mmg mujarab gila
tak de block nose lagi bila tidur mlm
bangun pagi boleh benafas dengan nyaman...
dan yang paling tak tahans uollsss...
mlm td i tidur tebayang2 eizlan yusof peluk belakang i....
kahkahkahakhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gelak sampai pitam!

3 comments:

suerynn.adie on 13 February 2012 at 17:30 said...

Ye ke Ye ke... kena bli gak nie
menolong tak klu snore problem
ko tau je la akukan ada problem tu
dr soh operate aku takut adoiyai

Norisah Lee on 13 February 2012 at 18:44 said...

boleh sgt...mmg menkjubkan..gamba kat atas tu aku google...yang aku beli ni siap highlight "untuk mengurangkan dengkuran".. cepat try!

suerynn.adie on 13 February 2012 at 21:44 said...

wokeh nanti aku balik karang aku carik
hohohohoho

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting