Monday 20 February 2012

hari yang tak indah betukar menjadi indah..

Posted by Norisah Lee at 18:04
Assalamualaikum...
tadi saya bangun lambat
sebab saya lupa kunci jam malam tadi
sebab saya tertidur masa daddy urut tgn saya
hepppp...ini bukan entri 18SX ya
daddy urut tangan saya yang bengkak bahana main volleyball
kat ofis saya ni
tiap2 ari isnin sebelum mula kerja
kena buat aktiviti kecergasan dulu satu jam
so pagi semalam kitaorg main volleyball
habis tangan puteri lilin ni bengkak2
so pagi tadi saya terjaga 6.55 pagi
dem! mmg lambat la sampai ofis ni
mula2 mood pepagi dah down
sampai ofis 7.40 terus isi form lambat suh bos sign..
bos ok jer...saya terus terang cakap bangun lambat!
bila tengok bos ok..terus mood saya pon ok...nak keje pon semangat
tak caya??? tengok ni....

pagi2 saya dah camwhoring...
so....marilah kita bekerja dengan seikhlas hati!
caiyok!!!!!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting