Monday 27 February 2012

kenduri kawen lagi..

Posted by Norisah Lee at 18:30
Assalamualaikum...

ok pemirsa sekalian...
huahuahuaaaaaaa
ok tak??? perlu gue tegaskan di sini
gue adalah gemar bangat menghadiri majlis perkahwinan
gue sendiri nggak tau kenapa
suka tengok pelamin suka tengok pengantin
semua cantik2..
yang paling penting
makanannya tuhhhh
sedap bangat sih!
ok ini adalah majlis perkahwinan anak ex colleugue daddy
layan....
kat dalam baldi kecik2 tu ada telur masin
gerammm je haku nengok
kek..eh ingtkan korang tak kenal tadi
kek jugak..eh? rambut pacak manjanggg

sia2 berambut pacak stylo mailo pastu nak bedokong macam baby
hiiiish mummy geram kamu tau!!
orang dah sediakan carpet merah dia pegi lalu ikut tepi
napa bang takut ke nak pijak carpet tu???
eh nampak tak makcik baju kuning??
itu makcik isabella yang belakon cite tari tirana
dalam cite cinderella yang sharifdah amani n bront belakon tu
dia jadi mak tiri amani..
dia mmg org pasir gudang
gua lek jerr buat2 tak nampak jer dia..
heheheeee
anyway dia kecoh sangat...
hensem gua ni kalo pegi kenduri skg nak makan sendiri aje..
takde suap2 dah..
senang idup gua
tuan tanah kedaungggg
las but not least...
eh bahasa apa gua cakap ni..
huahuahuaaaaaa
gamba paksa anak jadi model pelamin
is a must ok!
wa chowwww

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting