Tuesday 14 February 2012

dinner malam tadi

Posted by Norisah Lee at 15:45
Assalamualaikum..

huhuhuuuuuu
arini ada telebey mood kerajinan sikit
hantu malas tu dah balik gunung agaknya...
lega bahu gua!
hajat ati nak mengarang entri untuk gamba2 yang teperam
tapiii.....nanti dulu lah...
dah lama pulak rasanya tak tayang food kat blog
nah hamekk ni...
malam tadi punya dinner
nasi goreng with ayam goreng with brocolli n carrot...
walopon masak tak sedap..
presentation takmo kalah beb!
daddy cakap...eh rasa mcm makan kat restoran jek...
ok..dah abis makan sila bayar kat kaunter ya
sepinggan RM10.00!

5 comments:

suerynn.adie on 14 February 2012 at 18:46 said...

Kelak ko jemah presentation kalah master cep
last wiken akak msk rendang itik
mak en jalil kato sodap
tapi presentation ke laut

Norisah Lee on 14 February 2012 at 19:23 said...

waaahhh kalo omak en jalil dah kato sodap tu..mmg sodap laaa...aku tgk omak dio cam kerek2 yo!cayalah!!en jalil takdo adik beradik yg kosong lagik ker? boley ko biras ngan cik puan tuuuuu...ekekekeeee

suerynn.adie on 14 February 2012 at 22:08 said...

kuang ajo... mati idup balik aku tak rela berbiras hahahahahahah
memang agak kerek la... dio tgk je ami mkn tak abis2 hahhaha

Norisah Lee on 14 February 2012 at 23:56 said...

kahkahkahhhh mesti dia ckp ini orang ke tong sampah?? ko tau tak aku ngan kak ida kena sound tepek masa ami sanding..dia suh kitaorg ketepi sb dia tak nampak..patkal yang besanding tu anak ko..aku ngan kak ida pon ketepilahhh..dlm hati...huh ko ingt anak ko sorang je besanding tu? eh yg pompuan tu ex housemate kitaorg tau! hahahaaaa kuang ajo tak???

suerynn.adie on 15 February 2012 at 04:00 said...

hohohoohoh aku dah agak dia kerek
ho la laki dia dulu manager ladang weh
ami soh dia pilih nak kek apa
coklat kukus ke secret resepi (kek lebeh besday aznan)
dio pilih secret resepi wehhh
hahahahah plawoj plawwok

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting