Wednesday 3 October 2012

sedap lak pakai shawl ni

Posted by Norisah Lee at 23:16
Assalamualaikum
hari ni jiwa macam ada sikit kacau..
jadi mari mendajal diri sendiri
muahahahaaaaaaaaaaaaaaa.......
sebenarnya nak bagitaw u oll
shawl yang i pakai tu..sedap gila
kain dia adalah kain t-shirt yang berat2 sikit..
jadi ko lilit la dia cemana pon
elok jer dia jatuh teletak kat kepala ko
mmg ler teletak kat kepala kan
dah namanya tudung takan teletak kat celah kangkang plak..
material akan buat kepala ko terasa sejuk sepanjang hari
walau sebenarnya hati ko paaanaasssssssss jek
eh aku nak citer apa ni sebenarnya...
adalah... sesuatu yang mengganggu hati dan perasaan ni
tgh working utk delete kan somebody ni
dah berjaya delete nti aku story mory la ngan korang
tadi suka sebab dah dapat pujuk bos supaya...ehem ehem
nantilahhhhh...(eceh..mcm kan org hadap sgt nak dgr cita ko!)
saiko btol!
eh sambung pasal shawl tadi...
dekat bahagian tepi dia ada blink2 yang melekat kuat
so takde masalah kalo nak basuh guna washing machine
bagus utk warga pemalas seperti haku..
kalo nak kelihatan seperti kak melah sesaat ko dtg
boleh pakai belah yang ada blink2..
kalo nak kelihatan seperti najwa latif or ainan tasnim
pakai la belah yang takde blink2..
nampak la muda skettt
huahuahuaaaaa......
aku agak mesti aku beli lagi byk2 kaler lps ni..
aku kan gila sket kalo pasal tudung2 ni..

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting