Monday 29 October 2012

daddy n son

Posted by Norisah Lee at 02:24
Assalamualaikum

entry ni sepatutnya buat time hari bapa haritu
tapi aku ni mood swing begitu heybat
kalo rajin update..banyaklah entry
malas kalu....blog dah macam rumah tinggal ada penunggu
anyway..this one is dedicated to the super daddy n lovely son..
euuwwww geli pulak rasanya...
keluarga aku kecik jerr
hanya ada si ayah, si emak dan seorang anak lelaki yang sgt nakal
pun begitu, bukanlah setiap hari kami dapat meluangkan masa bersama
si ayah bekerja shift seminggu siang dan seminggu malam
so bila ada waktu bersama, kami manafaatkan sebaik mungkin 
contohnya bersama-sama ke kedai buku..
oh aku sangat suka ke kedai buku
walaupon aku sebenarnya bukanlah seorang ulat buku
tapi bila tengok si anak gembira
si emak pon jadi sangat gembira sama
eh apek kat belakang tu sebijik arwah tokki
alfatihah..semoga bapak rest in peace down there!
cute sangat tengok si ayah dan si anak membaca bersama-sama
rasa nak tampar dua-dua! 
umar pon dah hampir2 boleh membaca
huruf dah kenal semua...cuma belum igt suku kata
kadang2 h.a disebutnya ka
kadang2 f.a disebutnya la
aku harap sangat next year dia dah boleh baca dah
dah 6 tahun kot... 
tak tau apa motif ambik gambar kaki
cute sangat lahh! mummy geram sama kamu tau! 
baca apa tu daddy
eh daddy banyaknya bulu tangan yuuuu..hahahaaa
owhhh...daddy baca ini rupanya...
kusyuk sungguh!
last but not least...
nampak benor menipunya nak oiiii
kamu tu mana penah masuk kelas bahasa cina!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting