Monday 29 October 2012

3 hari di desaru

Posted by Norisah Lee at 20:23
Assalamualaikum

ini namanya n3 syok sendiri
lepas balik dari tanjung leman
rest satu hari kat rumah
esoknya terus sambung kursus kat desaru plak
ini 2nd time dtg sini dulu first time masa family day bulan 3 aritu
kursus kali ni sangat seronok
sebab ada explorace
walaupun ceramah2nya sedikit memengantukkan
asal mengantuk aku makan asam
asal mengantuk aku teguk air begelen2
kome jangan lerr menggelokkan aye..
aye mmg suke begambo syok sendiri niii
snap patratustujuhlapanjuta kali
pastu pilih satu yang paling cun
ini kak ita n elly
kawan2 masa kat kursus
deme sebok nak enterprem blog aye
kak ita masam mencuka apekeheiii
makan tak sedap eh??
eh tapi sambal belacan dia terbaek wok
sampai cerry berry aye di malam hari
dek kepedasan yang melampaui batas
huahuahuaaaaa
kak kay ni kan...dia hari2 baca blog kita
hai kak kayyyyyyyy...malu plak rasa
eh i baru tau ramai jugak budak2 kat jabatan ni yang baca blog i
huhuhuuuuuu lps ni kena menulis dengan berhemah sket kot
pasal kursus ni..
aku rasa kursus yang paling klaka la kot
disebabkan aku pegi sendiri drive ke desaru
maka aku daftar tak sama time dengan org lain
aku kena duduk satu bilik sorang2
orang lain semua naik bas
kalu aku naik bas dari ofis rugi plak rasanya..
sebab skg dah ada hiway dari pasir gudang ke desaru
setengah jam dah sampai
pastu bilik nya nauzubillah scary yang amat
ala2 cerita blok 404 gittewww
pastu masa family day dulu pun ada cerita mistik gak sebenarnya
takpelahh simpan jer cite tu
masa pergi dewan untuk ceramah
ok lagik..tak rasa takut pun
sekali bila dah nak tidur
ehhhhh rasa lain macam pulak..tak ble jadik ni
las2..usung tilam bantal pegi tidur bertiga kat bilik sebelah
kahkahkahkahhhh takut punya pasal

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting