Wednesday 19 September 2012

saki baki gambar raya

Posted by Norisah Lee at 20:05
Assalamaualaikum

aku tau la angpa bosan kot balik2 gambar raya lagi
takpa..ini last dah ni
nama pun saki baki..heheh
tadi duk klebek folder raya
eh eh ada lagi gamba yang tak upload ghopernya..
tapi aku pilih secara random je lar
takkan nak upload kesemua 457juta kpg gambar yang di snap kot!
hanya pilih gamba yang ada cerita sahaja
 contohnya gambar ini.. 
dan ini...
umar dan amsyar ni mmg kamceng
walhalnya jumpa pon setahun skali je kot..masa raya
tapi tiap kali jumpa mmg boleh ngam punya..
kalo dengan sedara mara yang lain..mcm susah sikit
mungkin mereka ada chemistry
objek yang mau difokuskan ialah rumah di belakang yer
sejak arwah bapak meninggal pada 13.3.2012 yang lalu
rumah ini dengan rasminya menjadi kosong
mak sekarang duduk ngan anak2 jer
kejap rumah aku..kejap rumah anak2 lain
kesihatan mak agak merosot sejak akhir2 ini
since anak2 semua dah ada rumah msg2..
risau pulak kalo mak sorang2 kat umah tu
sebelum raya hari tu ..3 hari berturut2 mak balik sapu n mop rumah
kesian orang tua tu..
itu pun mak larat sapu n mop kat bahagian bawah jer
kat bahagian atas dah habis kena makan ngan anai2..
raya tahun depan tak tau la umah ni wujud lagi ke tidak..
ntah2 dah roboh...
sedih jugak aku
yelah...hampir 18tahun aku membesar kat rumah ni
lepas SPM baru keluar belajar n keje jauh2..
banyak sgt nostalgia kami adik beradik kat sini
tak sangka lepas bapak meninggal...rumah ni pun jadi kenangan
 ini qisha qaireen..adik amsyar
aku suka larr budak qisya ni...
mcm sesuai jerr kalu jadik anak aku 
ini mak sedara qisya..nana
dia ni sepupu ngan aku
eh tak igt la nana umur berapa
yang aku igt..masa dia kecik2 aku yang dokong ke sana ke mari
hoih dah jadi anak dara kamu yer....

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting