Thursday 13 September 2012

majlis tunang

Posted by Norisah Lee at 01:13
Assalamaualaikum

hampir2 kami terlepas dari menghadiri majlis pertunangan hawa
hawa anak sedara belah daddy...
alkisahnya hari ahad lepas 3.9.2012
kami 3 branak bersantai2 depan tv
umar baring atas riba aku
aku baring atas riba daddy
daddy pulak tarik rambut uban aku....ooppppssssss*termention pulak*
perbualannya lebih kurang cam gini...

mummy: hai boring la pulak arini..nak buat apa ek?

daddy: tu lahh...jom gi jusco..nak beli berus toilet

mummy: jom...

tiba2 bunyi telefon daddy teeettt teeetttt

org dlm tepon: *mana aku tau dia ckp apa*

daddy: astaghfirullahalaziiimmmm.......

mummy: suspen wehhhh...panjang nau mengucapnyaaa...

daddy: ok..ok...tima kasih man...

telefon diletak...eh ke di tutup...

rupa2nya semua kaum keluarga dah berkumpul kat umah paklong
hawa bertunang hari ni weiii...
dah la hawa ni anak sedara fav haku...
actually maklong dah jemput kitaorg dari sebelum puasa lagik
seriess kitaorg tersangatlah lupa...
aku agak faktor usia kami yang menjuruskan kelupaan kronik ni
terus zap zass zasssssss
bersiap apa yg patut..terus bedesup ke mersing umah paklong

sampai umah paklong...bateri kamera pulak kong king kong...
sempat snap sekeping ni aje..
jadik la...SELAMAT BERTUNANG HAWA NAPSU....!!!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting