Sunday 30 September 2012

ada apa dengan hantu kapcai

Posted by Norisah Lee at 22:54
Assalamualaikum...

biasalah...tajuk kasik gempaq
biar orang berminat sket nak baca
sebelum cerita pasal hantu kapcai
gua nak criter la sket pasal anak bujang gua
las weken gua hantar pergi Summer Camp kat skul dia
rasa mcm tak pecaya pon ya jgk
tidur pon pakai diapers lagik
tapi cikgu dia bagi keyakinan pada mak2 yang cuak seperti gua ni
bahawasanya anak2 kami boleh!
eh tetiba...bersemangat waja pehal??
bila gua bagitaw pada bapaknya
terus bapaknya cakap antar jek..biar dia belaja berdikari
haaa..kejam tak? kejam tak???
bangg..anak kita tu baru lima taon kot!
alahai cemanalah dia nak siap pagi2 ni??
cuak gila haku!
dalam cuak2 tu..gua antar jugak dia
gamba kat atas ni masa gua dah nak chow lepas anta dia
dia lekk jek..gua yang rasa mcm nak menangis
balik rumah ptg tu..gua masuk bilik dia
aduuhhh gua rasa mcm lost gila...
tgk meja studi dia..tgk katil dia
tgk toys dia..gua menangis kat situ jugek..
yelahh..yelahhh..gua tau lu org ckp gua over kan??
gua text adik gua kat miri sana..
lu org tau dia jawab apa kat gua..
alaaaa...tu baru dia pegi summer camp.. kalo dia mati..macamana?
gila kejammmmmmmmmm................
summer camp tu 2 hari 1 mlm jer..
malamnya gua takleh tidur pusing kiri pusing kanan..
daddy pulak byk keje pukul 1 pagi baru balik rumah
so mlm tu ktaorg habiskn dgn..........ehehehh besembang pasal umar
heppp hepppp...nakal diaaa...pikir bukan2 lettewww
keesokan harinya..pukul 12 camtu gua dah tepacak kat skul
budak2 semua dah siap sedia tgu parents masing2 nak balik
tengok tu...ada yang bawak bantal peluk bagai..hover kan?
siap bwk teddy bear pon ada..
yg kat atas meja tu hasil art n craft diaorg
 dah ada nama masing2..tinggal ambik jek bawak balik
dalam beg ijau tu gua sumbat toto n blanket dia..
smpai rmh...huuh tak cukup mulut dia bercerita pasal summer camp
masa makan ada shrek n fiona lah
pastu ada spiderman gayut2..
upin ipin pon datang....
smurf pon datang...
pandai tol cikgu2 kamu nak tarik perhatian korang!
dia ckp mummy tau tak shrek tu body dia warna hijau
dlm hati aku..ko igt mak ko ni koru sgt ke nak oiii smpai tatau shrek tu kaler apa?
sebenarnya cikgu2 diaorg jer pon yang pakai costume katun2 tu smua
masa dracula dtg..budak2 semua jerit takut...
pastu yang paling tak tahan dia ckp...
umar bangun pastu umar ckp kat kwn2 tak payah takuuuut..
tu kan teacherr....
derrrr...boleh pecaya ker ni???
takpe..esok aku tanya teacher betol ke tak ni??
pastu si dracula panggil dia jadi model nak buat magic..
pot pet pot pet pot pet tak berenti cerita
naik benanah telinga gua laki bini
siap request nak pegi lagik
disebabkan dia sukses melalui pengalaman summer camp tu..
maka gua n laki pon decided nak bawak dia tgok movie ptg tu 
sweetnya anak dah pandai ambik gamba mak ayah..
hoiihhhh..gua suruh lu ambik gamba gua jelah..
yang ko pegi snap sekali bapak ko tengah repair keta tu pesal?? 
dalam perjalanan nak pergi jusco tebrau...
igt nak tengok hantu kapcai..
dah lama tak layan citer gelak2 nih
sekali dah sampai kat ticket kaunter
adik manis yg jaga kaunter tu ckp...
maaf cik..budak2 tak dibenarkan tgk hantu kapcai
erkkk???? kenapa pulekkk???
ada apa dengan hantu kapcai ni sampai bdk2 tak leh tgk????
bukan ni crite klaka ker? konpiusss  gua!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting