Sunday 13 May 2012

Selamat Hari Ibu..

Posted by Norisah Lee at 02:16
Assalamualaikum..

Selamat hari Ibu untuk semua yang bergelar ibu di dunia ini...
tahun ni aku tak dapat ucapan selamat hari ibu pon dari umar
sebabnya dia tak sekolah seminggu mgu lepas masa aku kat Grik
kalo dia sekolah mesti aku dah dapat kad hari ibu dah..
nak suh apaknya wish....hrmmm jauh sekali...
dia tak igt pon hari ni hari ibu kot!
takpelah...aku wish jelah utk mak aku..senang citer






































gambar atas mak with kakak aku yang sulong
n gamba bawah mak tengah bediri sambil dperhatikan oleh miss keladi aka yam sarawak...
mgu depan aku balik terengganu ambik mak bawak duk ngan haku plak....bila dah jadi balu ni..mak adalah mobile..huhuhuuuuu
tunggu eaa mak eaaaa

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting