Monday 7 May 2012

sayang umar

Posted by Norisah Lee at 16:59
Assalamualaikum...

10.40 mlm ini...saya off to Ipoh
saya on 3days course kat grik
saya tataw kat pulau banding tu ada line berukbeng ke tidokkk
kalo ada nti saya update blog (lahhhh sgt!!)
saya naik bas...huhuhuuuu saya cuak
sebab banyak sgt baca pasal bas accident
coi!!!!! ..mintak jauh la semua tu
saya paling sedih nak tinggal umar..
sayang umar..sayang umarrr..sayang umarrrrrr
ermmm..sebelum saya lupa
saya nak share ngan anda semua kamus umar
ada benda yang dia tak bole nak sebut betul2 lalu membuat sebutan sendiri dan ianya sgt membuat saya geli hati contohnya.....

ngaji jadik raji
ngantuk jadik rantok
sticker jadik tiskel
stoking jadik tosking...

hahahaaaaa korang tanak gelak takpe..
mak dah biasa buat lawak sendiri gelak sendiri...
kan umar kannn????????

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting