Tuesday 29 May 2012

pemergian keluarga terdekat lagi

Posted by Norisah Lee at 22:15
Assalamualaikum...

rasanya lately ramai pulak keluarga terdekat yang pergi menyahut seruan Ilahi..
dah sampai masa mereka
masa kita blom tau lagi
berdoalah semoga dipanjangkan umur supaya sempat bertaubat atas dosa2 silam
dan supaya masih ada masa untuk melihat anak2 membesar sehingga mereka dapat menentukan kehidupan sendiri
(sebenarnya haku tak dapat bayangkan kalo umar tinggal dengan mak tiri jika ditakdirkan aku mati dulu..uwaaaaaaaa)
pukul 2.45 pagi tadi dapat panggilan dari busu (adik laki gua)
katanya mak long (kakak FIL yang sulong) telah meninggal
innalillhah...
dah tua dah pon..umurnya 82 tahun
mak long tinggal ngan bapak mertua aku
sebab tu kami rapat ngan dia
anak cucu dia ada tapi dia lebih selesa tinggal ngan kami
dia pon tak menyusahkan anak cucu
sakit n masuk hospital 2 hari terus meninggal
mudah sangat perjalanan dia ke sana.......

aritu aku tak sempat lihat arwah bapak dikebumikan
so kali ni pagi2 dah siap2 awal datang ofis n mintak permission keluar ngan bos...isi form laju2 terus pecut ke Kota Tinggi
sempatlah lihat arwah disemadikan...
tiba2 teringat arwah bapak pulak...
eh ini first time kot aku tengok jenazah dikebumikan
sayu je...
aku siap boleh tepikir oh mcm nilah nanti agaknya kalo aku dah meninggal...uwaaaaa
kul 10.00 siap kebumi aku balik opis kat JB
betuah punya menantu hantu
bukannya reti nak tolong mak mertua besiap untuk tahlil mlm ni
huhuhuuuuu............

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting