Saturday 24 March 2012

minggu depan yang sebok

Posted by Norisah Lee at 08:12
Assalamulaikum


penat ni...baru habis packing baju..
lega dah siap packing semua
mgu depan selasa sampai kamis i kursus kat melaka
umar stay ngan ibu liza (babysitter)
umah liza satu baris je ngan umah aku
ikutkan aku suh dia tidur je skali kat umah liza 
tapi liza tak konfiden takut dia nangis
tepaksa suh daddy ambik dia bila balik keja
tapi tadi....dengan besungguh2 dia cakap kat aku yang dia nak tido umah ibu liza...sampai aku tepaksa tanya beberapa kali...
jawapannya tetap sama...
so problem settle!
takde ler haku asik teringat2 kat dia masa kat melaka nti.
nampak beg2 kat atas tu???
kita mulakan dari kiri..
bakul pink utk bekalan ke rumah ibu liza selama 3 hari
lepas aku balik dari melaka nti
kitaorg akan terus betolak balik ke terengganu pulak
nak tengok keadaan di sana selepas ketiadaan arwah bapak
sambil2 boleh ziarah kubur arwah 
sb masa kebumi dulu aku period 
so tak dapat ikut sama
ok...beg ijau pucuk pisang adalah beg baju umar utk balik kg
diikuti beh ijau muda adalah baju daddy
beg biru gelap baju mummy
sebelah dia bagpack kaler coklat mummy punya nak bawak melaka
kemudian bagpack ladybird umar punya brg2 semasa perjalanan balik kg
kemudian sebelah dia bag toileteris mummy
las sekali waner merah ialah handbag mummy...
eh ini n3 karangan ketas bahsa melayu SPM ke hapa??
cam bangang jerrr...
mcm ketandusan idea plak mlm ni..




2 comments:

suerynn.adie on 25 March 2012 at 17:12 said...

hahahahahahahhahaha sikit je barang ko ... kalau aku maun 3 beg trolley kot..... tak reti seh packing sikit2 ...

Norisah Lee on 25 March 2012 at 21:14 said...

haih laaa....itu pon dah abess sikit la tu..gua pon tak reti seh bawak baju sikit2...ko tak igt masa gi cameron sampai mek da cakap aku bawak batu bata punya berat beg aku wakahkahakahaaaaa

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting