Wednesday 21 March 2012

alfatihah buat adik nurul nadirah

Posted by Norisah Lee at 23:30
Assalamualaikum...

saya terlambat kot update pasal kes nurul nadirah @dirang ni
mgu lepas sebok pasal bapak sakit
kemudian bapak meninggal
tapi saya ada la jugak ikuti kesah dirang ni
saya sedih...
ada orang sanggup buat macam tu pada budak 5 tahun
dirang sebaya umar..
kalo saya di tempat mak dirang (nauzubillah)
mungkin meroyan tahap dewata langit ke 7 dah!
dapat kat saya orang yang buat keje tu
memang saya hiris sikit2 tangan dia hidup2...
arini hiris 500gram
esok hiris 300 gram
lusa hiris lagi 700gram
ada bran???
sebenarnya.....
saya nak bagitau rumah dirang tu dekat jer ngan umah saya
flat tempat dia tu lebih kurang 2km dari perjiranan saya
dan yang yang lebih menakutkan...
ladang kelapa sawit tempat dirang dibakar tu....
is just right behind my house....
ngeri kan???

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting