Thursday 1 March 2012

arini keje aku mengasah pensil

Posted by Norisah Lee at 20:14
Assalamualaikum

masalah paling besar dalam idup aku skg adalah
tiap kali boboiboy nak buat homework
haram satu pensil pon takleh pakai
semua kepala pensil stok dompok2 like jejari omak ni hah
eh sebelum tu nak tanya u olss la kan
perlu ke budak 5 tahun ada homework setiap hari hah??
aku ni dah la bangsa tak menyabo
korang tau ler budak2 kan
nak nyiapkan 1 page trace dotted line tu pon makan tahun
ni kan pulak kdg2 sampai 3 homework
baca lain, math lain, science lain, jawi lain
mmg meroyan dibuatnya
okeh..tu satu la....
masalah yang aku cakap tadi
tak tau ler anak aku species makan pensil ke hapa
kalo ada seratus btg pensil, seratus2 tu la tak leh pakai
haku geram sgt arini haku hangkot semer pensil2 wat gi opis
asah tajam2 semua sekali
tak tau le berapa lama tahannya....
mari ler sama2 menyaksikan akitiviti mengasah hari ni ya
bahan utama yang diperlukan 
 
cantik pulak bila dilonggok bebanyak gini 
itu yang kaler brown paling panjang sekali tu
stok tecocok mata mmg konpem buta arrrr
 
huh puas ati aku... 
4 ekor ni geng2 obesiti tak muat lobang sharpener
haku pon dah tak igt bila haku beli kaler obesiti nih
balik kang kena beli shapener lobang besar lak 
yer tuan2 puan2...ini mmg pensil umar semuanya
ko nak gamba apa semer ada lah!
hi skul musical,pooh,bakugan,ben 10,princess,2b,hotel grand paragon,disney,hotel selesa haaaaaaa penat!
umar... kalo belajar tak pandai jugak
mmg haku sekeh kepala hang!
fuuuhhh...dah siap masukkan dlm beg org kawen..
nice kan?
hahahaaaa pompuan poyo mmg gitu
sendiri buat sendiri kagum!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting