Tuesday 20 March 2012

mereka ini sgt comel

Posted by Norisah Lee at 21:31
Assalamualaikum...

ya ampun....mmg mereka ini sgt comel
dan saya tidak dapat menahan diri dari mengapdet pasal mereka
walopon saya sedikit bizi harini
tapi saya nak apdet jugak
tak kiraaaaaaa




































haaa....sgt comel kan?
disebabkan kecomelan mereka
saya jadi tak keruan dan separa sedar
lalu begambar dengan merasakan diri adalah sebaya blogger2 comel tahap gaban seperti fatin liyana dan hanis zalikha...
walopon hakikatnya tak sampai 20 hari lagi saya akan berusia 38 tahun...tiga puluh lapan hokkay???
ko ada umur tiga puluh lapan tahun????
*bunyinya seperti tidak dapat menerima kenyataan*
arghhhhhhhhh................................

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting