Wednesday 2 January 2013

air terjun lasir,tasik kenyir

Posted by Norisah Lee at 19:52
Assalamualaikum..

semua pon dah say hi to 2013 kan??
resolusi??? ahhh persetan....
setiap tahun memasang azam
tak pernah pulak tercapai kot azam2 tuuu...kesian!
mana tak...setiap tahun pon azam ialah nak kurusss...
tak dapat jackkkk...takat nak sapu fellina siang malam
tak mau nyer menjadikk..lemak dah tepu mcm simen konkrit kot..
hahahaaaaa....tak baik kutuk org...jadi..kita kutuk diri sendiri!
tahun ni malas nak azam2 lagi...
nak carik laki nama azam pon takbleh..dah ada laki nama roslee
ehhh mengarut plak..

okeh...ni ada sikit sambungan n3 tasik kenyir
aritu aku janji nak upload gambar mandi-manda kan?
eh aku ada janji kerr..ke takderr???
ohhh lupa sudah! faktor usia ni...faktor usia...
okeh kali ni nak show off waktu kitaorengg mandi air terjun plak
gambarnya banyak yerr...sila beristighfarrr dulu
tarik nafas dalam-dalammm
 gembiranya mak encik!
beginilah situasi part of air terjun tu 
 bincang ape ntah!
mind u...tempat air yang nampak kehitaman itu..
kaki adalah tak jejak dasar okehh..
aku seram la jugak..seb baik ada jaket tu
mesti korang igt ni sessi menyelamat org lemas kan??
salah dek non! ini tgh mengambil gambo dlm air kekdahnya
tak paham kenapa makcik tudung kelabu begitu kepochi!
aik?? ini gamba sebelum mandi..
tunggang terbalik sudah!
maklum lerr...kamera banyak ngalahkan photo-shooting artis gitu! 
nape makcik?? ko takut nak masuk air eh?
sebab ko tak pandai berenang eh??
sebenarnya aku cuak sebab tgh p*****d...
serious..seumar hidup..nilah first time aku masuk air masa tgh tuutt
sebelum2 ni sumpah aku tak buat punyerr..
habihhh diaorg ni mujuk jgk suh masuk
rupanya bukan aku sorang jer tgh tuuutttt masa tu...raaamaii lagi
hahahaaaaaaa nasib la korang wahai lelaki-lelakisss! kahkah
ini adalah gila ok! 
gila jugak!!! 
girls gossipping!!! 
kepala jaket tu membuatkan i kelihatan seperti princess fantagiro
amacam?? ada rasa nak muntah??
belajar basic berenang
mengapungkan diri dengan bantuan jaket
pegang tgn buat bulatan
so tak la rasa menggelupur if nak tenggelam 
tenang makcik..tenang.. 
yang ini sumpah best!
main keretapi dalam air....
 ini kalau anak masing2 tengok..haruslah menangis sebab jeles!
siap u-turn tu aku tak tahan!!
sambil berkayuh sambil ketawa bedekah-dekah
menyumpah2 beruk kera kat hutan tu nak tido pon takbleh
sebenarnya hati cuak sebab kaki tak jejak dasar
tapi sebab ada tempat nak pegang...
so makcik buat2 cool....
oh my god..this is really realllyyy fun!
hopefully this year ada lagi trip seperti ini... 
 ini adalah gamba dalam air yang cantik..
ini juga cantik... 
ini juga cantik...
ntah kenapa time aku punya..begini jadinya!
bencik!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting