Tuesday 20 November 2012

mak terbang ke miri..umar tinggal kat kampung

Posted by Norisah Lee at 18:21
Assalamualaikum..
tu diaa..pantun dua kerat yang tak berapa nak menjadi
blasahhh!!!
sabtu malam..adik sampai JB lebih kurang 8.30malam
pecaya or not..malam tu jugak kitaoreng balik ke Terengganu
pukul 12.30 bertolak sampai kampung 9.00pagi
sampai2 jek tgk buah rambutan kemain melebat kat pokok
teruja kami anak beranak
pukul 6.00ptg...kemas kain baju
kami berangkat balik ke JB semula
hebat kan???
segalanya berjalan ikut perancangan
mak ikut balik JB, umar tinggal kat kampung
suka dia dapat jumpa sepupu sepapat
7hb12 ni ofis aku ada buat kursus kat tasik kenyir
so ikut plan lepas kursus tu nanti aku ambik dia naik bas balik JB
mak n adik pun dah selamat sampai ke Miri
tinggal la aku berdua je ngan daddy kat rumah
rindu?? toksah cerita laaa...mmg rindu gila babs punya kat umar...
gambar takde sb malas nak resize...muahahahaaa

3 comments:

suerynn.adie on 22 November 2012 at 18:59 said...

aku dah agak semek tu dah ada kat umah mu sebab tuh la tak update2 blog... abis mak mu balik bulan 2 nanti ek??

Norisah Lee on 23 November 2012 at 20:22 said...

semek toq (panggilan untuk semek yang sengal)..hahahahaaa nanti mu panggil la mekda semek toq..mesti dia gelak gila2 punye..
mak aku tu taktau la dia nak balik ke tak bulan 2 ni..adik mmg dah belikan tiket tp kalo dia nak stay lagi kat sana pon tak kesah..duk kat kg buat tambah kacau jiwa dia jekkk...lagi2 anak janten sorang yang tak boleh diharap tuhh haih..tension aku

suerynn.adie on 27 November 2012 at 19:50 said...

biasa la tuh... ipar perempuan nieh bukan nak jaga mertua.... kita nie jaga je ler ibu bapa sendiri

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting