Sunday 4 November 2012

annually concert n graduation sekolah umar

Posted by Norisah Lee at 17:44
Assalamualaikum...

hari ahad..konsert stat pukul 8 mlm
pukul 7.30 dah kena register
daddy pulak keja siang balik pukul 5pm
so pukul 5 tu aku ngan umar dah siap2 wangi2 pakai baju lawa2
kejap lagi daddy sampai rumah jer terus chow
kali ni concert buat kat the zon regency hotel kat stulang
tunggu punya tunggu...
haii pukul 6.30 daddy blom sampai lagi
telefon pon tak angkat
aku dah mula cuak..slalu pikir benda bukan2...nauzubillah
umar dah habis round rumah jiran depan bagitau nak gi concert
perangai kak nam mana laa ko ikut ni nak oiii
kecoh semacam...
rupanya ujan lebat kat johor port
laki i kan naik motor..tapi demi anak
dia redah jugak ujan lebat tu
dia sampai rumah dah pukul 7
u olls bayangkan betapa bepeluhnya keti aiii menunggu...
 
 cina kongfu tengah besiap...
sama tak muka kitaorg?? sama tak? sama tak? 
saat memasuki dewan..masa ni dia behave lagi..
sat lagi dia jumpa kwn2...subhanallahhh
tekinja sana tekinja sini
aku risau satu jer...ko ni bukan blh tekinja sgt
kang blueekkk satu dewan bau muntah ngko
dari kecik sampai beso tak abih2 muntah 
aii tuan beso pon nak begambo jugekkk
kerawang2 tu cantik katanya...
huuh pada aku tak cantik langsung..menyemak ada larrr
tak tau laa pandangan mata ngko cemana bangg
errkkk patut la ko pilih aku jadi bini yekk
sebab aku pon tak cantik gittewww *menangis dalam hati*
yang itu teacher aizat n teacher adah
tengah register
ktaoreng duk table 17
sangat tak lucky
time lucky draw semua yang duk table ni alahai sipi2 jek  
cuma viewnya sangat best larr...btl2 tgh2 
mak incik kelaparan..kul 11 malam baru boleh makan
 
subhanallahh gemoknya akuuuuu
baru perasannn...
tak mengapa lah gemok pon..nak buat cemana..
ayat pasrah nampak! 
 
aku agak baju ni laaa yang buat aku nampak gemok sgt
salahkan baju????? hahahaaaa 
 
anakanda dah sedia nak gi belakang pentas
aku tgk budak2 lain semua mak antarkan
si umar ni aku suruh pegi sendiri jek
mmg aku nak ajar dia berdikari
tak payah nak manja2 sgt..
kita buktikan pada nenek yg anak sorang tak semestinya manja
yelahh u ollss..aku ni dah naik bedesing telinga
setiap kali balik kg...mesti mak mertua aku ckp
...alah anak sorangg.. manja telebihhh
ehhh sorry ea mak eaaa...sorang ke 40 org ke anak aku
sori takde manja2 eaaa...takde takdeeetakdeeeerrr
aik??? lepas geram pulak???
 
 anak sapalaaa yang over sgt tu??
 
ini masa nak perform...ohh myy englishhh..oh maiii...
kalo dapat upload video best jugak
tapi malas nak tunggu..lambat cam hareemmm!
overall adalah best..cuma satu je nak komplen
kalo boleh next time buat la time ptg mcm tahun lepas
buat malam..bagi bangsa2 penidur awal mcm mak incek ni..
adalah satu seksaan ok..
kita yang tua pon ngantuk
apatah lagi baby2 yang umur bawah setahun tu
nak tidur tak boleh..bedentum sana bedentum sini
si abang2 n kakak2nya duk tekinja kat pentas..
habis majlis dekat pukul 12..
semua dah tesangap-sangap!

3 comments:

Ms Echah on 5 November 2012 at 00:48 said...

saya suke baju akak yang ini

Ms Echah on 5 November 2012 at 00:49 said...

saya suke baju akak yang ini... hehehee.. boley komen mcm tu?

Norisah Lee on 5 November 2012 at 15:44 said...

suka yerr??? tunggu eaaa..kalo ada rezeki kamu..nanti kita carikan utk kamu satu...insyaAllah...murah je punnn

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting