Sunday 8 January 2012

jadi PI kejap..

Posted by Norisah Lee at 20:54
Assalamualaikum..

baru balik ofis
tadi kuar jadik Private Investigator jap..
jom saksikan drama sebabak...
 first day umar naik van pegi sekolah..
aku nyorok lam keta..
nampak je dia keluar...
airmata aku pon keluar..
eh???
cikgu taska anta sampai naik van
 dah mula begerak
masa ni ntah knapa rasa sebak 
ishhhhh
takmo la camni
aku follow je van dia.. 
masih follow lagi...benti kat traffic lite..
masa ni aku dok tebayang2 apa yang bermain dalam fikiran Umar
ntah apa yang dia fikir..  
akhirnya selamat sampai kat skolah
cikgu siap dokong keluarkan..
alahai kelaka.. 
tu dia....
aku rasa lega sebab nampak safety je pejalanan dia 
lepas aku snap gamba ni
teacher nampak aku..then siap lambai2 tgn..
hahaaaa..
nway bes jugak ya jadik Private Investigator ni!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting