Tuesday 3 January 2012

follow up..

Posted by Norisah Lee at 22:59
Assalamualaikum...

Seorang wanita kelihatan sedang mendail nombor di henfonnya...
seketika kemudian....

wanita: Assalamulaikum..ini tadika Genius Qayyum ker?

org sebelah sana: ya..puan..boleh saya bantu

wanita: bla..bla....Umar...bla..bla...ok tak dia?....bla..bla...tadi nak cepat..tinggal je ngan syamira...bla..n bla..n blaa...
(bayangkan betapa banyak mulutnya wanita tu..saiko mcm kan anak dia sorang je sekolah kat situ)

org sebelah sana: oh Umar..dia ok sgt2...tadi dia bagitau saya arini dia tak pakai diapers..pastu dia dah pandai pergi pee sendiri kat toilet.

wanita: oh lega!

kecoh kan??

~bahan bualan dalam cerita di atas~

7 comments:

Unknown on 21 November 2012 at 06:46 said...

salam...
nak tanya la pasal tadika genius qayyum ni? ok ke tak? sbb niat nak hantar anak ke situ. boleh bg komen sikit tak?
tqia...

www.shakeezmom.blogspot.com

Unknown on 21 November 2012 at 06:48 said...
This comment has been removed by the author.
Norisah Lee on 21 November 2012 at 21:40 said...

MM: first of all. tq sebab baca blog tak senonoh saya ni..
pasal genius qayyum..bolehla saya kata ok sebab anak saya dah 2 tahun kat situ..so far alhamdulillah..teacher pon ok..silibus n kurikulum sama je kot mcm tadika lain2..cuma yang saya suka kat sini byk aktiviti yang takde kat tempat lain..contohnya mcm summer camp..mmg saya cuak sesangt masa anta summer camp..cemanalah kids tu nak urus diri kan..tapi semuanya bejalan lancar saya tgk...alhamdulillah..yuran pon sama je mcm tadika2 lain..kalau lebih pon sikit jelah kot..kalau MM nak antar anak kesini..is recommended jugak sebab anak saya dapat hafal semua doa dalam masa 3 bulan sekolah..compared to sekolah lama dulu (well known kat JB) tapi kurang sikit didikan agamanya..that's why saya pilih Genius Qayyum ni..tapi biasalah kan..kat mana-mana pon ada kelebihan dan kekurangannya..terpulanglah pada kita sebagai parents macamana kita nak choose cara didikan utk anak kita. yang pasti semua org nak yang terbaik utk anak masing2 kan? mak aii..komen panjang gila dah boleh buat entry..haha

white orchid on 24 November 2012 at 18:55 said...

Salam..boleh sy tau exact yuran GQ? Sy pun bru brminat nk hntr my girl ke GQ. Dia ader nursery x? Tq yer:)

Norisah Lee on 25 November 2012 at 15:46 said...

Ziana: Tq baca blog saya..
Yuran utk registration adalah RM945.00, kemudian monthly RM220.00. Setakat ni takde nursery cuma parents boleh request utk extend day care lepas habis class pukul 12noon sampai pukul 4pm. extra charges utk extend day care ialah RM150.00 Semua harga ni adalah tahun ni punya..taktaulah kot2 sessi 2013 ni dah naik kerr...mcm anak saya, dia stay kat nursery lain..saya suruh GQ urus transport ke nursery diaorg charge RM30 perway. Pergi balik RM60.00.

Unknown on 26 November 2012 at 06:12 said...

tq norisah lee for the reply. ingat nak anta my son kat situ. dia pun 3 yo next year. sbb saya wpun nama org johor tp menetap di kuantan. ni pun balik jb sbb sambung study kat utm.

oot, takde la tak senonoh blog :P, saya lagi la tak pandai berblog baru nak try... lagi jahil bab2 blogging ni. tp suka baca entry org.

www.shakeezmom.blogspot.com

Norisah Lee on 28 November 2012 at 16:02 said...

MM: welcome..skg mmg bukak for registration..boleh pegi booking dulu bayar RM100

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting