Wednesday 17 July 2013

usamah zayeed

Posted by Norisah Lee at 17:10
Assalamualaikum...

first of all kena greet this little handsome koniciwa boy...
namanya usamah zayeed...
anak adik aku...baru lahir 11 jun aritu
kiranya adik maryam la ni...
mmg spesis diaorg muka jepun nak bt cemana..
yang penting...comel sgt!
mulanya aku mcm terlupa nak bt entry pasal dia...
lagipun takde gambar dia...
bila pikir2 balik..alahai...
masa yam kecik dulu..belambak cita psl yam kat blog aku
mcm tak adil pulak kat usamah
awak pon comel la usamah...

budak ni menurut ibunya..adalah kuat meragam
mlm2 sejam sekali bangun mintak susu
bila lapar menangis sampai serak2 suara
tali pusat hari ke 27 baru tanggal..pffft nak pengsan aku dgr
umar 3 hari je dah tanggal
ko ni degil eh usamah??
dah la tu..kuning x habis2 dah nak masuk 2 bulan..
tapi dah buat segala maknenek test...doktor kata xde masalah serius
haihhlaahhhh usamah...urut dada mummy dgr perkembangan kamu
muka usamah sebijik muka yam masa umur sebulan
skg yam dah transform banyak
dari hitam legam ke putih melepak...
kalah abang umar dia skg!
taktaulah kecik2 dah pakai fair n lovely kot...hahahaha
dan usamah pon ada peluang mengikut jejak yam...
ye laa...mak diaorg pon lagi putih dari i okkkayyyy!
mcm ada nada xpuas ati di situ...kahkah
cuma takdirnya lah kitaorg ni dpt laki yang tak berapa nak putih
nasib kulit anak2 semua ikut omak eh!
umar mmg ikut muka aku sebijik..
lagi sebijik dgn arwah bapak aku
si yam n usamah plak mmg muka sarawakian habis
btl2 ikut sebelah ayahnya

semoga usamah zayeed lepas ni akan behave
dan menjadis eorang anak yang baik2 seperti abang umar....
kahkah sapa lgi nak puji anak aku kalo bukan emaknya sendiri????

*n3 sgt poyo sbb otak blur takde idea nak menulis...

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting