Monday 8 July 2013

ramadan datang lagi...

Posted by Norisah Lee at 21:30
Assalamualaikum..

banyak entry aku tertangguh..
bahana ms iso yang datang setahun sekali
umpama hari raya lagaknya...
tapi alhamdulillah segalanya berjalan lancar

pagi tadi aku bangun dengan semangat baru..
ye...esok aku akan bertemu ramadan lagi..
insyallah jika dipanjangkan usia
terimakasih Allah kerana masih memberikan aku nafas
sejak bertambahnya usia..
aku sgt suka bertemu ramadan
tak taulah kenapa
mungkin bila korang semua melewati usia aku
pasti perasaan itu datang sendiri
mungkin kerana terasa ruginya
telah banyak usia yang dipersiakan selama ini
ramadan inilah peluang untuk menebus segala dosa silam
insyallah...

salam ramadan untk semua bloggers and readers...
maafkan segala salahlaku tuturkata yang menyentuh hati


ikhlas dari...tuan punya blog and suami...

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting