Wednesday 20 March 2013

lagi kisah 2 sepupu ini...

Posted by Norisah Lee at 22:04
Assalamualaikum...

tahukah korang betapa penatnya meresize gambar??
namun demi tatapan anak yang tercinta di masa hadapan..
walau jari2 yang sedia dompok ini seolah2 makin memendek...
kugagahi jua meresize...
semoga jasaku dikenang oleh mu anak-anak...
asal naik keta...dua dua tanak mengalah duduk belakang
merasalah aku meriba bebanan 17 + 14 kg everytime keluar
leper paha aku dikerjakan budak be2 ni...
itu belum cerita kalo dua dua tidur atas riba aku..
bukan peha saja..malah tetek pon leper jadinya..
huh??? bagaimanakah itu?
macam sesuaiiii sangat kalo ada 2 anak kennn????
bagaimana daddy?? huahuahuaaaa 
mummy suka dengan gambar ini...
sebab lemak kiri kanan dicover oleh umar dan yam
manakala babat pula dicover oleh beg
maka terhasillah gambar yang agak kurus sedikit berbanding gamba2 lain
aritu suruh ibu upload gamba ni kat fb...
hareeemmm.sampai sudah dia tak upload
aku agak dia dengki dengan kekurusan aku waktu ni kot
kahkah
biasanya aku kalo travel tak bawak handbag
selesa pakai bekpek sajo
so selama aku bejalan kat sana
ku rembat handbag mak
mak siap offer handbag yang dia baru beli
ish tak kuasalah kiah...lawa sangat...pakai beg kain ni lagi bagus
aku usha2 jugak kot dia nak kasik aku terus beg ni...
nan hadooo...
owhh..lagi gambar yang bisa menyentuh naluri seorang ibu ..poyo!
dalam gambar ni..yam cantik sikit...mummy cantik banyak!
huahuahuuuaaaa
 ini gambar kami berlatarbelakangkan dinasour
kids with daddy! 
daddy layan umar n yam kat luar pameran dinasour 
 mengandung ke hapa ni??
rasa nak kidnap je yam bawak balik semenanjung...
mau bunuh diri ibu kamu agaknya..
the day b4 balik semenanjung...
beli ikan terubuk masin kawan daddy kirim..
kalo aku takde maknanya...
tak makan aku ikan2 yang banyak tulang ni
buat tecekik ajerrr
masa ni yam dah stat tanak berenggang ngan mummy
dia ada instint kot kami dah nak balik
tengok...asik nak mummy dokong jer...
mummy nak bawak badan sendiri pon tak larat
rasa nak suruh daddy dokong jer mummy...eh??

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting