Wednesday 11 July 2012

sesekali feeling rumaja

Posted by Norisah Lee at 16:56
Assalamualaikum...

ini adalah quick update
sebab kul 9 kena ganti bos meeting
spoil la bos ni..hari ni baru nak gerak balik from kedah
gua dah la tak suka meeting2 nih..
panas bontot duduk lama2
tambah2 pinggang bontot sakit lagi jatuh semalam
eh semalam gua balik keja terus ngadu kat laki gua pasal jatuh tu
dia punya gelakkan gua macam kena rasukan ablasa
tak guna punya laki!!
gua dendam ni!!!!!
uuhhhh panjang umur bos..
see...gua baru cerita pasal dia..daaahhh tipon gua
jap eaaaa gua nak angkat tipon jap
okeh...siap tipon tuuu ingatkan gua pasal meeting
hey incik bos..gua ingat ok..
tak payah risau
ok berbalik kepada cerita hari ini
sepertimana tajuk di atas..
hari ini adalah feeling muda rumaja
sebab pakai shawl belit2 ala2 ainan tasnim..lahhh sangat!
ainan tasnim??????? kahkakahkahakhaaaa 40 juta kali!
daaahhhhh keje kejeee kejeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting