Thursday 19 April 2012

mari release tension sekejap...

Posted by Norisah Lee at 21:41
Assalamualaikum...

lek lek luuu..
kasik gegar urat perut luuuu....
transformer ke hapa ni?

apa lu rasa der??
ada nak tanggal gigi geraham tengok anak gua tulis huruf ha?
gua yang baru nampak malam tadi rasa nak pitam ok!
bila dia masuk bilik air nak mandi
gua laki bini bantai gelak mcm nak pecah perot
yang tak menahan tu siap ada bentuk love
tapiii...
tak la semua huruf dia tak reti
contohnya huruf ya ni..
haaa kagum gak gua tengok
cam itik pulang petang je gayanya
pastu huruf mim pon agak ok
walopon gua konpius pada awalnya
pasal gua ingat dia lukis gamba sayur taugeh dalam buku jawi!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting