Thursday 12 April 2012

korang penah tak mimpi kelako?

Posted by Norisah Lee at 17:05
Assalamualaikum...

salam pagi jumaat yang penuh barakah...
alahaiiii....aku tak tau nak citer cemana ni
sumpah kelaka mimpi aku malam tadi
bangun je kul 5.30pg tadi, aku bantai gelak dalam bilik air
mujur laki aku tak terjaga
kut tak....
ada menggelupur org tua tu dgr org mengekek lam bilik air kul 5.30pg
begini ceritanya...eh mimpinya...

situasi: di pejabat aku
en. nordin bos aku hulur satu surat kat aku
katanya u tolong panggil sorang cikgu ni dtg sini
cikgu tu adalah cikgu biologi kat pasir gudang
katanya kita sekarang nak siapkan buku teks tentang kelahiran bayi
*di situ sudah mula kemengarutannya*
bodoh punya mimpi..
tak tau apa kena mengena Pusat Kokurikulum dengan silibus buku teks kelahiran bayi..kahkahkah
dah la aku sendiri bahagian kewangan
lagi laaa takde kena mengena dengan silibus2 ni semua
ok...part yang tak ble blah bila..
aku buka surat panggilan tu..
sekali tengok nama cikgu tu......
MAT HARON MUSTAPHA???????
ok..lawak sial punya mimpi!
sumpah aku ingat sampai mati

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting