Sunday 8 September 2013

tahun ni takde citer raya

Posted by Norisah Lee at 17:05
Assalamualaikum...

makin lama rasa makin malas plak nak berblog
again...faktor usia..haihlahhhh
ini pun kugagahi jugak jari jemari menaip
sebabnya dah boring sgt tengok n3 selingan tu...
nak temuntah ijau kawan membacanya
since tahun ni takde citer raya
(tapi tetaplahh nak tayang baju raya)
jadi..uplah satu n3 pegi jamuan raya sekolah umar
jadiklaaaa......








kebetulan..jamuan raya tu dibuat masa ambik bdk2 balik from summer camp
riuh rendah la haiii kat skolah tu...
masa aku tgh makan2 tu...
owner tadika dtg kat kitaorg
'awak rajin update blog yerr...'
bih kurang camtulahh ayat mukadimah dia..
i oll tekejut sampai nak makan pon tak lalu dahhh haha
terus tersipu-sipu kat situ
rupaaaaa-rupaaaanyaaaa...*myamyi lagu salem*
rupanya dia slalu baca blog i ...
sebenarnya aku malu sebab blog aku amatlahh tidak senonoh
bahasa main hentam saja...
tidaklah pulak aku terpikir owner tadika anak aku pon baca
haishhh malu...maluuu
lepas ni kna hati-hati menulis kot!
hahahaaa tau pon takut!


0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting