Sunday 19 May 2013

dia sangat sukakan kucing...

Posted by Norisah Lee at 18:59
Assalamualaikum...

masaelah besar dalam hidup aku adalah...
aku sangat takutkan binatang berbulu..
kucing..arnab...hamster...kera..ulat bulu...dan sebagainya...
boleh mengundang malapetaka besar dalam hidup aku..
silap2 boleh mengundang maut kerana ketakutan..
aku lebih rela memeluk cium katak or ular or lipas daripada kucing!
bila tepandang ulat bulu aje...meremang bulu tengkuk rasa mcm nak pengsan
bukan takat takut geli2 biasa ok..
ulat bulu versi kartun pon boleh membuatkan aku nak pitam
tak taulah aku penyakit apa yang sedang aku alami ini..

akan tetapi..disebalik ketakutan aku itu..
Tuhan maha kaya telah menganugerahkan aku seorang anak...
...yang amat-amat-amattttt penyayang dengan kucing....
ha..canner tu? masa ambik gambar ni pon.bulu tengkuk meremang2
tapi takpelah...aku tak kesah pon dia nak suka kucing
sb bagi aku lelaki yang suka kucing ni nampak penyayang gitu!
pantang jumpa kucing..mesti dia nak dokong
o maigodd...bergelodak isi perut aku menahan ketakutan..
dah baaaanyak kali sangat dia mintak nak bela kucing
tapi tak dapekkk jack!
nanti ko dah duduk umah sendiri..belalah nak bela 18 ekor pon
nama ko nak bela kat umah aku...sorry the morry ea...
cats are not allowedddd..understand!!!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting