Monday 15 April 2013

Umar Qayyim bin Roslee...

Posted by Norisah Lee at 00:51
Assalamualaikum...

hahahahaaa..tak tau nak letak tajuk apa
ku bantai nama penuh mamat tu..
perkembangan terbaru...dah stat belajar mengaji ngan ustazah
selalu aku ajar kat rumah jer..
tapi aku rasa better la dia belajar ngan org lain
dgn aku kalu...asik kena rotannn jek
nasib la anak...ko dpt mak yang kurenggg penyabo sikit!
sempena dia nak mengaji ngan ustazah tu..
aku belikan jubah utk dia...
pastu belikan songkok aji..
pastu kulilitkan dgn kain alas meja..kahkah
bukan sebarang alas meja hokay
hat tu kwn opis aku hadiahkan masa dia gi seamreap aritu...
hahahaaaa...ada gaya budak tahfiz tak???
aduhhh..bisa cair hati mak nakkk!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting