Sunday 9 December 2012

farid kamil kawen lagi??

Posted by Norisah Lee at 20:26
Assalamualaikum...

sekali farid kamil tiruan daaaa......
si amin anak sedara gua ni ada iras2 farid kamil gittewww
dah selamat bernikah semalam kat kulaijaya
tak lama lagi hat sebelah amin tu pulak kawen..
kahkhakahhhh 
ini isteri tercinta beliau...
azizah namanya huhuu very the klasik uoll
gamba ni umar yang snap
dalam mesjid tak reti nak duk diam
naik sakit bijik mata gua menjegil kat dia
harram tak jalannn 
even masa amin tengah jawab nikah pon
mereka sepupu sepapat yang kecik2 tu tejerit2 kat beranda mesjid
my anak sedara baru
welcome to the family dear....

ada satu cerita kelaka masa kat masjid..
masa tunggu tok kadi datang..
umar nak tekencing
gua bawak la dia pegi toilet belakang
sekali gua pon sama nak tekencing
selipar toilet ada satu je
so gua masuk dulu
kat situ ada satu toilet je yang ada baldi
so bila turn umar masuk..gua pesan kat dia
masuk toilet yang ada baldi
after a while... beliau keluar dari toilet sambil berkata
mummy...tak ada pun toilet yang ada gambar barbie....
astagaaaaaa anakkuuuu.....
kejadah hapa semejid tu nak letak gamba barbie plak kat toilet
baldi la nak oiii...baldiiii..baldi ok... bukan barbie!

3 comments:

Unknown on 10 December 2012 at 17:58 said...

hahahahaha... gambar barbie kat toilet masjid. kelakar la umar ni...

www.shakeezmom.blogspot.com

Norisah Lee on 10 December 2012 at 22:49 said...

MM: sumpah kelaka...kita gelak mcm nak teguling2 kat situ

Unknown on 10 December 2012 at 23:05 said...

NL: selamat kat masjid kan? kalau tak, mesti dah terguling2 kat situ. saya yang baca ni pun dah terguling kat lab ni sorang2...

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting