Tuesday 29 November 2011

getting started!

Posted by Norisah Lee at 23:47
Assalamualaikum...

Bismillah pembuka kalam...
and...this is my new blog...
hangpa tau kenapa aku wat blog baru???
meh sini cheq nak habaq!
ish..baru jek rasa nak tulis jiwang2 aje kat blog baru tapi..
tak bley..tak bley..
bukan aku lah tu...nak jiwang2..
ni nak habaq mai kat hangpa semmuaaa..
tak tau lah mana silap dan salahnya...
email aku yang duk pakai bt blog lama tu..
paswordnya tiba2 suda tukaaa...
aku tak taulah mangkok hayon tingkat mana yang duk godek2 email aku..
pastu sampai ke sudah aku tak leh bukak dah dgn pasword2 blog sekali btukaa...
arrrrggghhhh tensi..mak tensiiiii
takde jalan lain...
aku buat la blog baru..
takde blog kang...takde plak kenangan pejalanan hidup umar
bkn apa..utk bt kenangan bila dah tua2 sok
baca balik kesah2 umar masa kecik..sayuuuu hati...
ecewah!
lagipon..kalo tadak blog macam tak lepas apa yang tbuku di dada
malas nak cerita2 ngan org..
ckp2 sendiri gelak2 sendiri masa tulis blog lagi bes..
muahahaaaaaaa..
banyak dah aku miss pasal umar nih..
banyak nak kna mengarang...
caiyok NRQ!

0 comments:

 

cinta itu milik kita..sekali lagi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting